Tuesday, January 4, 2011

MY SELF AND MYSELF

Haha.. sory guys, penulis lupa utk memperkenalkan diri, men redah je.. =p
Actually sensitivity perihal peribadi penulis terlampaulah sulit, ini disebabkan kenangan lampau yg hitam lagi berkilat memaksa penulis merasa tidak selamat dan dikehendaki. Ini juga tidak bermakna penulis adalah seorang penjenayah tegar seperti 'betong kali' mahupun 'mat komando', penulis hanya tersilap langkah ketika cuba mengenal erti dunia.
Penulis dilahirkan di Pasir Mas, Kelantan (himpunan org2 cantek malaysia, nenek aku ckp), pada 30JUN1988 dengan berat 3.6kg =p.. Penulis pernah bersekolah di SK Beserah selamat stahun dan berpindah ke SK Sri Rantau Panjang 1 sehingga tamat darjah 6. Penulis melanjutkan pelajaran ke Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Falahiah iaitu sekolah 100% kawalan kerajaan dan adalah sekolah yg termasyur kerana kejayaan pelajarnya dalam akademik mahupun sukan dan keagamaan. Penulis menamatkan tingkatan 5 di sekolah tersebut dgn jayanya sebgai pelajar jurusan sains tulen.
Seterusnya Penulis melanjutkan Pelajaran ke Peringkat University dalam Bidang engineering. Penulis juga menghadiri kursus Welding Inspection & Radiography Interpretation. Sekarang, Penulis bekerja dalam bidang perkapalan di sebuah negeri yg hebat. Penulis juga ingin menegaskan disini yg sebenarnya penulis ialah seorang yg sombong dan kurang kawan. Hal ini berlaku kerana bg penulis, dlm byk2 pengalaman hidup yg penulis dah lalui, kawan2 penulis lebih banyak tikam belakang dari orang yg xdkenali. Bak kata Dr. Fadzillah Kamsah, Renung2kan, dan selamat beramal..

No comments:

Post a Comment