Friday, January 14, 2011

KEHIDUPAN DAN 'MONOPOLY'

Hehe.. hari ni, penulis ingin berkongsi tentang minat penulis. Penulis mula meminati permainan Java yang digelar 'MONOPOLY' ini setahun yang lepas. Sebelum ni pun pnah main, tp yang real la, pakai duit kertas and buah dadu, tu pun masa kecik2 ngn sedara mara penulis. Skung ni zaman dah canggih, Guna je item yang penulis beli dgn harga beriban ni.




Kepada yang tidak pernah dengar tentang permainan ini, 'MONOPOLY' ialah sejenis permainan dimana memerlukan sekurang2nya 2 orang pemain dan maksimum 4 orang pemain. Permainan ini mengajar setiap pemain cara utk bisness dan mendapatkan duit yang banyak, ia dikawal oleh 2 perkara iaitu akal dan tuah. Search google utk mendapat butiran lengkap dan gambar.
Kembali kepada cerita penulis tadi. Hari ni penulis dengan bangganya ingin berkongsi kemenangan dengan pembaca sekalian kerana setelah lebih satu jam bertarung, akhirnya penulis berjaya mengekalkan kejuaraan dengan US$32,731,000.00 cash dan US$97,600,000.00 in property value. Ini adalah rekod kemenangan terbesar sepanjang karier penulis dalam bidang per'game'man ini... haha

2 comments: