Tuesday, July 12, 2011

JAKET OH! JAKET.

Okay guys. Sebelum aku melelapkan mata yang sangat la berat pada ketika ni, izinkan aku buat satu iklan. Jom aku attach satu gambar untuk rujukan hangpa semua!


                                                 ~ Gambar sekadar hiasan~



Ini namanya gambar, mempunyai 4bucu tepat, bersaiz sederhana, lighting yang kurang kemas, dan dilengkapi dengan model yg bergaya!

Persoalan yang timbul di benak aku pada malam yang dingin gini ialah, kehilangan jacket hijau gelap yang menjadi misteri. Aku tak sedar bila ia hilang, langsung tak sedar kenapa ia perlu menghilangkan diri, dan tak sedar kenapa masih mahu menjadikan 'hilang' sebagai satu tabiat!

Itu bukan apa yang aku nak cerita kat hangpa semua malam ni... Apa yang aku nak cerita ialah, kalau ada sesiapa yang ternampak, tersimpan, ter'cerek', tersonglap, atau ter ber pun adoi! dengan baju ni, harap jasa baik anda semua untuk pulangkan pada saya. Boleh contact saya terus kat sini atau UQIcrew@gmail.com.


p/s: itu limited edition bhai. Selain aku, Barrack Obama je yang ada.




SyauQi Fadeli
-theboyyouknew-

3 comments:

  1. best la bro....serius sehhhh http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000398718425

    ReplyDelete
  2. tq bro..
    selamat membaca entry2 seterusnya ;)

    ReplyDelete
  3. dilengkapi dgn model bgaya tu yg xtahan tuh

    ReplyDelete